Lagu Tema

Selamat Datang!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Saya akan mengajar kamu untuk subjek UHS1152 Hubungan Etnik SPACE untuk Pusat Pembelajaran Kuala Lumpur (sec 21) dan Kuching (sec 01).

Semoga kita dapat bekerjasama!

wssalam.

Nasir.Masroom
0137885504
m.nasir@utm.my

Tuesday, September 4, 2012

Bagaimana

Salam.

Bagaimana dengan perperiksaan akhir anda hari ini? Kongsikan pengalaman anda di sini.

Sebaik sahaja saya menerima skrip jawapan anda, saya akan menandanya. Tak sabar mahu lihat jawapan yang anda beri!

Jumpa lagi minggu depan.

1 comment:

  1. Exam utk subjek ni saya da prepare baca buku hijau sampai habis.just perlukan pemahaman dan cara untuk menyampaikan dalam kertas bertulis saja.apa pun saya sangat bersyukur usaha tidak sia2.Terima kasih kerana sudi mengajar subjek ini dan berkongsi ilmu dengan kami di UTM Space Kuching. :)

    ReplyDelete